close

我有一個網友,是個很虔敬的基督徒,叫做Jason
有一天,逛到Jason的網站,無意間聽到他自己唱的詩歌"As the deer"
原本因無聊而點下去聽聽看,沒想到聽了以後讓我還蠻感動的。

因為...聽的出來Jason 是在對自己的愛人唱情歌啊!
聽起來好甜蜜呢~
我問他:「我真的非常喜歡你唱的 as the deer 我覺得好純又好有感情 你唱歌的時候是想著主嗎
他說:「素呀 那歌寫的真好」

感謝Jason同意跟大家分享這首歌
有興趣的可以聽聽看。我很愛。
若無法聽,請連結此處

 

詩篇 42:1 "As the hart panteth after the water brooks, so panteth my soul after thee, O God."
(神 阿 、我 的 心 切 慕 你 、 如 鹿 切 慕 溪 水 。
)



As The Deer
Martin Nystrom
演唱者 Jason Wang

As the deer panteth for the water
So my soul longeth after Thee.
You alone are my heart's desire
And I long to worship Thee.

You alone are my strength, my shield,
To You alone may my spirit yield.
You alone are my heart's desire,
And I long to worship Thee.

You're my friend and you are my brother
Even though You are a King.
I love You more than any other,
So much more than anything.

I want You more than gold or silver
Only You can satisfy.
You alone are the real joy giver
And the apple of my eye.




如鹿切慕溪水

 

神啊,我的心切慕你,如鹿切慕溪水,
惟有你是我心所愛,我渴慕來敬拜你,
你是我的力量盾牌,我靈單單降服於你,
惟有你是我心所愛,我渴慕來敬拜你

arrow
arrow
    全站熱搜

    樂福里聯誼網 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()